Menu

 

Často kladené otázky

Pre rýchlejšiu navigáciu, kliknite na odrážku s tématickým okruhom, kde spadá Vaša otázka:

 


 

Registrácie a objednávky

 

1. Musím sa pri nákupe v eshope www.kidmania.sk zaregistrovať?

Nie. Nákup môžete zrealizovať aj bez registrácie. Registrácia Vám ale umožní rýchlejšie nakupovanie pri ďalšom nákupe (nemusíte vypisovať údaje) a poskytne Vám prehľad Vašich objednávok. Výhodou registrácie je aj to, že registrovaný zákazník dostáva špecialné ponuky prostredníctvom newslettra.

2. Musím pri osobnom odbere robiť objednávku cez eshop?

Nie, stačí ak prídete a vyberiete si priamo v predajni.

3. Nedarí sa mi objednať tovar online cez internet. Ako mám postupovať?

Stačí nás telefonicky kontaktovať, alebo nám napísať mail (kontakty nájdete v sekcii KONTAKT).

4. Ako zistím dostupnosť tovaru?

V eshope uvádzame pri každom produkte jeho dostupnosť. Ak je produkt dočasne nedostupný a je nám známa jeho dostupnosť u výrobcu, uvádzame pri produkte aj túto informáciu.

5. Mám záujem o produkt, ktorý nemáte v ponuke. Môžete ma informovať, keď bude opäť v ponuke?

Samozrejme. Zašlite nám email a my vás budeme kontaktovať, akonáhle bude produkt znova zaradený do našej ponuky, prípadne vám ponúkneme podobnú alternatívu.

 


 

Doručenie tovaru

 

1. Kedy dostanem tovar ?

Objednávky prijaté do 12.00 sú  v nasledujúci pracovný deň odoslané, ak je tovar na sklade a platba pripísaná na náš účet. Plnenie objednávky Vám v čo najkrajšom termíne oznámime na Vami zadanú kontaktnú e-mailovú adresu.

V prípade ak momentálne tovar nie je na sklade, budeme Vás ihneď emailom alebo telefonicky informovať o najbližšom termíne dodania, prípadne ponúkneme podobný tovar.

2. Koľko zaplatím za doručenie?

Vložte produkt do košíka a zadajte spôsob doručenia a platby, výška poštovného sa automaticky vypočíta. Viac informácií o výške poštovného nájdete na stránke DOPRAVA A PLATBA. Od určitej ceny objednávky máme poštovné zadarmo.

3. Môžem si vyzdvihnúť tovar osobne?

Áno, môžete v našej predajni v Bratislave. Zadajte si spôsob prepravy vo Vašej objednávke: osobný odber.

4. Kam mi doručí kuriér zásielku?

Zásielka bude doručená na adresu uvedenú v objednávke ako doručovacia adresa. Spravidla Vám kuriér doručí balík nasledujúci deň po odoslaní. Ak Vás nezastihne, pošle Vám SMS. O plánovanom doručení zásielky dostanete aj mail. V tomto mailii si môžete doručenie presmerovať na iné miesto, prípadne do pobočiek GEIS point (výdajné miesta spoločnosti Geis).

5. Urobil som si dve alebo viacero samostatných objednávok. Môžete ich spojiť a zaslať spolu v jednej zásielke, aby som poštovné platil iba raz?

Áno, objednávky vám spojíme, kým nebola predošlá objednávka už odoslaná.

6. Môže tovar prevziať aj osoba, ktorá nie je adresátom?

Áno, samozrejme. Vašu zásielku môže vyzdvihnúť aj vami poverená osoba. Pri spôsobe dopravy kuriérom, stačí telefonicky oznámiť kuriérovi, kde a kto zásielku preberie.

7. Koľko dní je môj balík u kuriéra?

Váš balík zotrvá u kuriéra po dobu 5 dní od dátumu odoslania. Po uplynutí tejto doby je zásielka automaticky zasielaná späť na našu adresu.

 


 

Reklamácie a vrátenie tovaru

 

1. Čo ak je zásielka poškodená pri preberaní?

Ak zistíte, že zásielka je poškodená treba spísať protokol o poškodení s kuriérom a zaslať nám e-mail, že Vám bol doručený poškodený tovar.

2. Aká záruka sa vzťahuje na vaše hračky?

Záručná doba plynie odo dňa prevzatia tovaru kupujúcim a trvá 24 mesiacov, ak výrobca neposkytuje predĺženú záruku. Záručná doba sa predlžuje o čas, kedy bol daný produkt v oprave, na základe dokladov o predchádzajúcej reklamácii. Viac informácií nájdete na stránke REKLAMAČNÉ PODMIENKY.

3. Kedy bude moja reklamácia vybavená?

O spôsobe riešenia reklamácie rozhodneme ihneď, v zložitejších prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Ak je potrebné zložité technické zhodnotenie stavu výrobku a odborné posúdenie vady, alebo oprava tovaru – najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.

4. Mám nárok na vrátenie peňazí pri reklamácii?

Spôsoby vybavenia reklamácie môžu byť: oprava, dodanie náhradného dielu, výmena za nový kus, prípadne dodanie iného tovaru, o ktorý má kupujúci záujem (do hodnoty pôvodného tovaru), alebo vrátenie peňazí. O výsledku riešenia vašej reklamácie Vás informujeme prostredníctvom emailu alebo doporučenou listovou zásielkou pred uplynutím 30-dňovej lehoty.

5. Čo robiť v prípade, že som kúpila hračku a bol to nevhodný darček?

Odstúpiť od zmluvy môžete bez udania dôvodu do 14 dní od prevzatia tovaru. Tovar však musí byť v bezchybnom stave a v originálnom balení. Ak ste ho dostali v rámci akcie s darčekom, je potrebné ho zaslať späť spolu s ním.

 


 

Zľavový kód na tovar

 

1. Kam mám napísať získaný zľavový kód?

Kód zadávate pri vytváraní objednávky (sekcia OBSAH KOŠÍKA) a môžete ho použiť iba jedenkrát. Zľavový kód sa považuje za použitý, až keď je objednávka odoslaná na spracovanie.